8. September 2016

schwarz-weiß-rotes layout - black red, and white layout

Challenges...mood boards...das ist zur zeit mein ding....ich wiederhole mich, ich weiss. Bei der august challenge des jot magazines wollte ich zuerst eigentlich gar nicht mitmachen...mir war der farbkontrast durch das rot zu krass...

Challenges...mood boards...currently love them...I am reaping myself here, I know. At first, I did not want to do the August challenge of the jot magazine...didn't like that strong color contrast due to the red...


...bis ich mal wieder das foto meiner kindheit vom dampflokfest in meinen händen hielt. Wie oft hatte ich schon versucht es zu verscrappen und habe es dann wieder sein lassen, weil es mir nicht gefiel...diesmal hat es geklappt:

...until I held again a photo of the steam-train festival in my youth in my hands. How often did I try to make a layout with it....and how often did I put it away as I didn't like it...this time it worked:



material:
PP daily essentials lines - Webster's pages
PP life of the party, confetti - crate paper
flower stamp set - SC
remember this stamp set - SU
tab die - kesi art
word sticker - Simple Stories
black pen
white cardstock

Kommentare:

  1. Oh, you did a lovely job! That challenge was intimidating for me, too. Glad to see you jumped right in! You did beautifully!

    AntwortenLöschen