15. September 2016

mein letzter pocket letter - my last pocket letter

...in doppelter bedeutung...der den ich zuletzt gemacht habe und wahrscheinlich mein letzter pocket letter überhaupt ....wenn ich einen mache macht es mir spass und ich mag auch das ergbnis...irgendwann ist nur genug...obwohl ich insgesamt nur 6 gemacht habe. Du findest alle meine pocket letter hier auf dem blog. Dieser hier ist ein experiment mit brushos und masks. Erinnert ihr euch an happy tags die mir Frau Pony bebrachte zu machen? Ich wollte etwas vertrauter damit werden.

...in both meanings...the latest I made recently and probably the last pocket letter I ever made....not that I do not like making them or that I do not like the outcome...I just think I had enough....though I only made 6 in total. You can find all of my pocket letters on my blog. This one was an experiment with brushos and some masks. Do you remember the happy tags which Frau Pony taught me how to make? I wanted to get more familiar with this.


Damit der Hintergrund nicht zu stören ist und dennoch zur geltung kommt habe ich ihn fast ausschließlich mit schwarz-weißen textaufklebern...und etwas washi gefüllt.

To make sure that the background is not too disturbing and als still comes out, I filled it mostly with black and white text stickers...and some washi tape.



Und hier ist der tolle pocket letter den ich als tausch erhielt...er kam zu meinem geburtstag an und ich finde er sieht auch ziemlich nach geburtstag aus.Nochmals vielen lieben Dank, Andrea!

And this is the wonderful pocket letter I received in return...it arrived almost on my birthday and it really looks like birthday. Thank you again, Andrea!


Geht es dir manchmal auch so, dass du von einem material oder einer technik einfach genug hast?

Do you sometimes also experience that you have had enough with a material or technique?

material:
emerald green - brusho
stardust mask - my memory box
mini tile texture mask - TWC
Carpe Diem word label stickers - Simple Stories
captured moment pocket stickers - kaisercraft
watercolor paper
acryl paint
washi tape
plastic bobbin
camera charm

Kommentare:

  1. So cool! I really love that blue background and how it came out. Love it. I go from being totally addicted to scrapping to giving it up completely for a year or so sometimes, then getting totally addicted again!! That's crazy, I know! :) xoxox

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you so much. Who knows...maybe I will also come back to it one day ;-)

      Löschen
  2. Der ist ja wahnsinnig toll geworden. Mir gefällt die Farbe Mega gut.

    AntwortenLöschen