11. August 2016

...inspiriert durch Paper Issues - ...inspired by Paper Issues

Zur zeit entdecke ich laufend neue challenges....warum war das früher eigentlich nicht so...egal...diesmal waren es zwei von Paper Issues. Die eine ist ein moodboard. Ich liebe ja moodboards und dadurch bin ich überhaupt auf diese challenges gestoßen. Und die andere nennt sich "Take 5 Tuesday". Hier jetzt erstmal das moodboard:

Seems that I continiously find new challenges these days....why didn't I found them earlier...whatever...this time there were two from Paper Issues.One moodboard.... I love moodboards and this one was the reason why I found these challenges. And the other one is called "Take 5 Tuesday". But first the moodboard:


...mir ist sofort das fahrrad aufgefallen...fahrradbilder habe ich einige. Hier ist was ich daraus gemacht habe.

...immediately I saw the bicycle on it...there are some bike photos in my stash. Here is what I have created:


 


Nun noch die "Take 5 Tuesday" challenge:

And this is the "Take 5 Tuesday" challenge:



Aus den gelisteten sachen sollten sich 5 auf dem layout wiederfinden. Findet ihr was ich verwendet habe?

5 of the listed items should be found on your layout. Do you spy what I have taken?



material:
PP wanderlust, you are here - SC
PPday dreamer, kick ball - Dear Lizzy
fluffy feather die - my memorybox
small scallop boarder die - Taylored Expressions
alpha vellum stickers - SC
carpe diem stickers - Simple Stories
open road frame - AC
flag clips - SC
text stamp - SC
backyard basics stamp set - SU
enamel dots lost & found, record it - MME
arylic cloud - Freckled fawn
white and vanilla cardstock
watercolors Winsor & Newton

Kommentare:

  1. Amarie, they are beautiful! I'm so glad you joined in at PaperIssues! I recognize your beautiful bird layout from there! I loved that layout when I saw it, that cute, fat little fellow! I love your orange on there. Really terrific!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you so much for these wonderful words, Melissa!

      Löschen