5. März 2016

beobachtet layout - you are watched layout

Hier ist irgendwie der winter zurück...gestern hat es wie wild geschneit...deshalb heute dieses layout. Das foto hatte ich schon lange gedruckt und auch schon passendes papier gekauft...aber verarbeitet habe ich es irgendwie nie....woran lag's...keine ahnung, es fehlt das i-tüpfelchen an kreativität in meinem kopf, oder so. Die kam dann durch das Felicity Jane dezember kit. Mit dem kit hatte ich ja schon ein anderes layout mit wintervögeln erstellt. Ihr erinnert euch vielleicht. Hier nun das zweite:

It seemed that the winter is back...yesterday, it was snowing all day...thus, I am showing you this layout today. The photo was printed already a while ago and I also had bought some fitting patterned paper...but I had never started to work on it...don't know why. Sometimes some tiny thing is missing for the creativity in my head...and this came with the Felicity Jane December kit. I already had created a winter bird layout with this kit. You might remember. And here is the second one:


Das amsel-foto hier ist von Marion. Sie zeigte es auf einem layout im Dani Peuss forum und es erinnerte mich sofort an meine kindheit: wir hatten ein sehr ähnliches vogelhaus. Mein bruder und ich sassen oft hinter dem fenster und beobachten die vögel die dort fraßen. Danke Marion, dass ich Dein foto verwenden darf.

The photo with the blackbird is from Marion. She showed it on a layout in the Dani Peuss forum and it reminded me immediately of my childhood: we had a similar birdhouse. My brother and I were oftern sitting behind the window and watched the birds eating there. Thank you Marion that I could use your photo.


material: 
PP keepin' cozy - cozy cardinals - Echo Park
round kraft tags - 2nd hand (supplier unknown)
wooden alphas - Felicity Jane December kit
Perched Reed Bird die - Memorybox 
Fluffy Feather die - Poppy stamps
white cardstock
sewing machine

Kommentare: